Excellent Ondernemen
voor artsen en mondartsen

Agenda open aanbod trainingen ExcOmed


TRAININGEN VOOR MEDEWERKERS EN ASSISTENTEN

Training "Interpersoonlijke vaardigheden en respectvolle communicatie"

Sterke interpersoonlijke vaardigheden en een respectvolle communicatie zijn cruciaal in uw doelgerichte pad naar kwaliteit. Patiëntenloyaliteit staat of valt met uw communicatieaanpak. Uw praktijk heeft er dus alle baat bij om te investeren in communicatievaardigheden. Geeft u uw medewerkers meer zeggenschap en nodigt u hen uit om initiatief te nemen? Leer hen dan meteen hoe ze duidelijk en efficiënt kunnen communiceren met uw team en uw patiënten. lees meer »

Wenst u graag meer informatie betreffende deze training: contacteer Rita Akkermans 0477/67 51 15 of r,akkermans@excomed.be


Training "Excellente patiëntenservice"

Uw patiënten verwachten van u en uw medewerkers een degelijke, gespecialiseerde en veilige zorg. Dus stelt u uw patiënten centraal en verleent u Topzorg. Goed opgeleide medewerkers en assistenten voor uw artsen- en mondartsenpraktijk zijn daarbij cruciaal. Daarnaast bepalen hun houding, hun gedrag en hun relationele kwaliteiten het vertrouwen van uw patiënten en hun medewerking aan de totale behandeling. Het resultaat van excellente patiëntenservice? Een betere praktijkvoering met minder werkdruk en meer werkplezier. Want loyale patiënten zorgen voor blije medewerkers. lees meer »

Wenst u graag meer informatie betreffende deze training: contacteer Rita Akkermans 0477/67 51 15 of r,akkermans@excomed.be


 

Trainingen voor Artsen en mondartsen

 

28 januari 2016: Training " Succesfactoren van een excellente mondartsenpraktijk"

Welk zijn de succesfactoren van een excellente mondartsenpraktijk? Een excellente mondartsenpraktijk is steeds in beweging om te groeien en te ontwikkelen. Het is een boeiende en bloeiende mondartsenpraktijk die TOPzorg biedt, zakelijk succesvol is en het persoonlijk wel-ZIJN én het geluk van de mensen die er werken vooropstelt. Welk zijn de wegen om dit daadwerkelijk te realiseren?

Wenst u graag meer informatie betreffende deze training: contacteer Rita Akkermans 0477/67 51 15 of r,akkermans@excomed.be

24 maart en 21 april 2016: Training "Effectief en Inspirerend Leidinggeven"

Effectief leiderschap is meer dan taken tot een goed einde brengen. Want in leidinggeven speelt niet alleen het doel mee, maar ook de wijze waarop u leiding geeft. Uw leiderschapsstijl heeft een grote invloed op de prestaties van uw medewerkers en dus ook op de resultaten van uw praktijk. lees meer »

Wenst u graag meer informatie betreffende deze training: contacteer Rita Akkermans 0477/67 51 15 of r,akkermans@excomed.be


16 juni 2016: "Motiverende functionerings- en evaluatiegesprekken"

Functionerings- en evaluatiegesprekken geven u de kans om uw medewerkers te stimuleren en te enthousiasmeren. Wanneer u uw boodschap op een positieve manier brengt, bevordert u de arbeidsvreugde en stuwt u de productiviteit en prestaties van uw medewerkers naar ongekende hoogtes. In deze ExcOmed-training leert u de praktische vaardigheden waarmee u het beste in uw medewerkers naar boven brengt. U positioneert uzelf op de meest constructieve manier en kunt zo uw professionele gesprekken met uw medewerkers ten volle benutten. lees meer »

Wenst u graag meer informatie betreffende deze training: contacteer Rita Akkermans 0477/67 51 15 of r,akkermans@excomed.be