Excellente Patiëntenservice

Loyale patiënten én blije medewerkers!

Uw patiënten verwachten van u en uw medewerkers een degelijke, gespecialiseerde en veilige zorg. Dus stelt u uw patiënten centraal en verleent u Topzorg. Goed opgeleide medewerkers en assistenten voor uw artsen- en mondartsenpraktijk zijn daarbij cruciaal. Daarnaast bepalen hun houding, hun gedrag en hun relationele kwaliteiten het vertrouwen van uw patiënten en hun medewerking aan de totale behandeling. Het resultaat van excellente patiëntenservice? Een betere praktijkvoering met minder werkdruk en meer werkplezier. Want loyale patiënten zorgen voor blije medewerkers.

Uw medewerkers en assistenten zullen na de training Excellente Patiëntenservice:
  • weten wat patiënten werkelijk belangrijk vinden;
  • inzicht hebben in hun eigen houding en het effect daarvan op anderen;
  • inzicht hebben in de houding van patiënten en de manieren om daar constructief mee om te gaan; 
  • respectvol communiceren;
  • beter omgaan met de ergernissen van patiënten;
  • meer empathisch reageren;
  • helpen zorgen voor loyale patiënten.
De training in de praktijk

ExcOmed organiseert voor uw assistenten en medewerkers een tweedaagse opleiding. Om een interactieve training te garanderen, beperken we het aantal deelnemers tot twaalf.

Wilt u medewerkers en assistenten die uw patiënten excellente service bieden? Neem dan gerust contact op voor meer informatie.