Excellent Ondernemen
voor artsen en mondartsen

Het coachingtraject Topzorg

Zonder omwegen naar een excellente service op maat van uw patiënten

“Topzorg verlenen aan loyale patiënten is de droom én de uitdaging van elke artsen- en mondartsenpraktijk.”

Een loyale patiënt is meer dan een tevreden patiënt. En hoe creëert u loyale patiënten? Door niet alleen in te spelen op hun wensen en verwachtingen, maar van hun bezoek aan uw praktijk ook een bijzondere en positieve ervaring te maken. Haalbaar? Natuurlijk. Door naast technische en functionele kwaliteiten ook aandacht te besteden aan de relationele aspecten in uw praktijk.

Uw rechte lijn naar excellente service

Wie op een motiverende manier leiding geeft, inspireert zijn medewerkers tot oprechte aandacht, respect en vriendelijkheid. Hoe u dat realiseert? Door duidelijk te communiceren, efficiënt te plannen en een goede samenwerking te creëren. Aan de eindstreep krijgt u zo enthousiaste medewerkers én loyale patiënten. In het coachingtraject Topzorg bestudeert, analyseert en verfijnt u alle aspecten van excellente service. U focust daarbij op samenwerking, service en spirit.

Na het coachingtraject Topzorg:
Samenwerking
  • geeft u effectief en motiverend leiding;
  • werkt u optimaal samen met een enthousiast en vakkundig team;
  • motiveert u uw medewerkers naar een hoger functioneringsniveau, meer verantwoordelijkheid en een grotere expertise.
Service
  • levert u excellente service aan uw patiënten;
  • krijgt u loyale patiënten;
  • communiceert u respectvol, bewogen, efficiënt en vakbekwaam;
  • gaat u beter om met angstige, weerbarstige en veeleisende patiënten.
Spirit
  • geeft u het beste van uzelf én haalt u in anderen het beste naar boven;
  • beïnvloedt u uw gedrag en uw omgeving op een positieve manier;
  • mobiliseert u uw innerlijke krachten;
  • staat u positief in het leven, uw werk en uw relaties;
  • vergroot u uw passie, bevlogenheid en engagement.
Uw coachingtraject in de praktijk
ExcOmed organiseert voor u een traject dat gespreid is over zes dagdelen van telkens drie uur. Wilt u graag meer informatie over de inhoud van het coachingtraject Topzorg? Neem dan zeker contact op.